  • Data: 2008-03-13 15:34:34
    Temat: Re: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Samotniku!

    W czwartek, 13 marca 2008, o godz. 14:33:15, napisałeś na temat: "Dzwonic
    Panie i panowie do Citi :)"
    Samotnik s...@W...samotnik.art.pl,

    > No dobrze, ale skąd wywnioskowałeś, że oni je włączyli? Ot, jest sobie
    > ubezpieczenie i tyle. Przy nowych kartach ubezpieczenia brały się stąd, że
    > albo ktoś nie zaznaczył we wniosku, że ich nie chce, albo mu je włączyli
    > 'przez pomyłkę' (chyba ze świecą szukać osoby, u której owa 'pomyłka' nie
    > wystąpiła ;).

    Tu nie do końca tak... ;-)
    KK Citi zaproponowali mi z programu 5Plus (Plus GSM), nie za bardzo
    chciałem (obecnie jak na razie nie narzekam i jest OK), to gość zaczął
    nawijać co i jak, i wspomniał o tych ubezpieczeniach aby wyłączyć a raczej
    aby to kurierowi powiedzieć przy podpisywaniu umowy.
    Kurier znowu powiedział aby to wyłączyć podczas aktywacji karty na
    CitiPhone, co też uczyniłem :)
    Widocznie kurier może mieć z tego jakieś profity dodatkowe bo nie chciał
    tego zaznaczyć, a może tak już ma być. Nie wiem ale jak na razie mam
    wyłączone :)

    > Ale skąd informacje, że teraz włączyli mi jakieś ubezpieczenie?

    No właśnie, do mnie jak na razie żadna oficjalna informacja nie dotarła.

    --
    Hej!
    TZ

    - Mamę bolało serce i musiała udać się na KGB. -