eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawieRe: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
  • Data: 2002-01-10 21:05:17
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > > Gościu na początku mówił, że kartę odzyskano i bank przesłał razem z
    > > obciążeniem kserokopię awersu i rewersu karty
    > >
    >
    > Skoro tak, to powinien zaplacic :). Ciekawe na ile podpis sie roznil.

    Kto powinien zaplacic? Kasjer/stacja???
    Karta po zgubieniu powinna zostac zastrzezona, i wtedy powinien placic
    bank, VISA, acquirer czy kto tam zawinil (przy autoryzowanej transakcji,
    bo przy nieautoryzowanej to wiadomo ze acquirer). Jesli transakcja
    zostala wykonana przed zastrzezeniem, to niestety powinien placic
    uzytkownik karty, i nic tu odzyskanie jej nie zmienia (chyba, ze
    sprzedawca wiedzial ze jest to fraud, albo zaniedbal cos tam - moze to
    w tym problem?).

    Podpis na karcie nie jest do tego, by bank go porownywal z kwitem
    - on jest dla kasjera.

    ... oczywiscie jak sie to przeklada na uklady acquirer - sklep, to
    nie wiem, podobnie jak roznie moze byc takze na linii bank - klient.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1