eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawieRe: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
  • Data: 2002-01-13 10:50:13
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Czyli aklejer i sklep umawiaja sie ze ja im bede pokazywal dowod?
    > Czytales takie umowy?

    Tak. I dokładnie jest to opisane. Jeżeli sklepma wątpliwości czy osoba
    używająca karty ma do tego prawo, to sklep powinien poprosić o okazanie
    dokumentu potwierdzającego tożsamość tej osoby. Jeżeli klient odmówi,
    tonależy postąpić tak samo, jak w wypadku komunikatu 'zatrzymać kartę'
    na POS-ie

    > Ani sklepu ani aklajera. Sklep ma prawo ja zatrzymac jesli karta jest
    > podrobiona. Ja nie chce sie wylegitymowac. Jest to scisle okreslone.

    I jest to właśnie określone - jeżeli sklep ma podejrzenie, że używasz
    nie swojej karty ma obowiązek ja zatrzymać. Odmowa okazania dokumentu
    potwierdzającego tożsamośc jest właśnie takim przypadkiem.

    > Naprawde nie widzisz roznicy?

    Naprawdę nie widzisz, że bank prawo zatrzymania karty pośrednio dał
    sprzedawcy?


    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1