eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawieRe: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
  • Data: 2002-01-12 17:03:21
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Jezeli podpis na karcie i na slipie sie roznil to akceptant nie mial prawa
    > takiej transakcji przepuscic. Jesli przepuscil to znaczy, ze nie wywiazal
    > sie ze swoich obowiazkow.

    To nie jest kwestia scisla. Podpisy zawsze sie roznia, bo jednak osoba
    nie wykona 2 identycznych. Jesli podpisy roznily sie tak, ze sprzedawca
    powinien nabrac podejrzen (ktore mogly zostac oczywiscie rozwiane
    pokazaniem dowodu tozsamosci), to oczywiscie moze zaplacic sprzedawca.
    Ale domyslnie tak czy owak placi uzytkownik karty, bylo karty nie gubic.

    Stad te wszystkie problemy ze skopiowanymi kartami.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1