eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawieRe: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
  • Data: 2002-01-13 12:40:34
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a1rop5$b95$3@news.onet.pl...
    >
    > > Czyli aklejer i sklep umawiaja sie ze ja im bede pokazywal dowod?
    > > Czytales takie umowy?
    >
    > Tak. I dokładnie jest to opisane. Jeżeli sklepma wątpliwości czy osoba
    > używająca karty ma do tego prawo, to sklep powinien poprosić o okazanie
    > dokumentu potwierdzającego tożsamość tej osoby. Jeżeli klient odmówi,
    > tonależy postąpić tak samo, jak w wypadku komunikatu 'zatrzymać kartę'
    > na POS-ie
    >

    Tragedia. Rozumiem, ze wiesz to lepiej od wszystkich innych? Zapis w umowie
    na ktory sie powolujesz i ktory nieco zmodyfikowales zeby wykazac swoja
    racje brzmi dokladnie tak:

    <cite>
    Do realizacji mogą być przyjęte jedynie karty podpisane przez okaziciela, a
    wzór podpisu na karcie musi być zgodny z podpisem okaziciela złożonym na
    rachunku obciążeniowym. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy
    sprawdzić dowód tożsamości okaziciela karty.
    </cite>

    Problem w tym, ze ta umowa w zaden sposob nie moze wiazac posiadacza karty.
    Zatrzymanie karty przez sprzedawce moze zostac dokonane tylko na wniosek
    banku, lub centrum autoryzacyjnego i to reguluje zapis:

    <cite>
    8. Należy bezwzględnie przestrzegać poleceń Centrum Autoryzacji PolCardu.
    </cite>

    Teraz prosze zacytuj nam tu zapis mowiacy, ze jak posiadacz nie pokaze
    dokumentu tozsamosci to nalezy karte zatrzymac.

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1