eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawieRe: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
  • Data: 2002-01-14 21:14:53
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <a1ue6b$pft$9@news.onet.pl>, Adam Płaszczyca wrote:
    >ROBBO <r...@r...si.ec.pl> wrote:
    >
    >> I sklepik jest do tylu ladny procesik
    >
    >Windows prawda. Sklep wykonał jedynie wolę banku.

    Hmm, czyli jeśli bank mi pokaże, że wykonał wolę banku, to mam skarżyć
    bank? A jeśli nie pokaże to sklep?
    Czy jest jakaś podstawa prawna, by bank zabierał mi kartę, gdy nie
    wylegitymuję się w sklepie, i nie musiał naprawić szkód jakie w wyniku
    takiego działania poniosłem?

    Pieta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1