  • Data: 2002-01-19 21:52:07
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Jan 2002, Adam Płaszczyca wrote:

    >+ Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> wrote:
    [...]
    >+ > Odporny jesteś na argument, [...]
    >+ Odporny jesteś na argumenty.

    -:)

    >+ Sprzedawca stwierdza 'chce pociąć kartę' i następnie dzwoni do CA i
    >+ dostaje od nich błogosławieństwo do pocięcia karty.
    [...]
    >+ >>+ Efekt końcowy jest taki sam.
    >+
    >+ > Nie jest. I szkoda że tego nie słuchasz :(
    >+ Acha, czyli pocięta karta to nie to samo co pocięta karta. Ciekawe.

    Pocięta karta o czym wie CA i za co można (jakby komu się chciało)
    "pociągnąć" sprzedawcę (bo nie wyprze się operacji) a pocięta
    karta za którą bank by definition ciebie pociągnie :] to
    IMHO nie to samo. Ale oczywiście możemy się różnić w opinii,
    co niniejszym ma miejsce. Przyjmuję do wiadomości i zamykam
    dziób :)

    >+ > Zgodnie z prawem też mogę ci przytentegować, wiesz ? ;)
    >+ Wiem. W obronie.

    -:)
    [...]
    >+ No zaraz - ale przytentegowałeś, bo chciałeś, a nie dlatego, że to była
    >+ obrona wlasna, prawda?

    Wlasnie. A sprzedawca też musi umieć się wytłumaczyć CO
    mu się nie podobało. IMHO można spróbować wyciągnąć (jak
    ktoś ma czas i ma chęć...) proces cywilny o szkody (bo
    okazyjnie mogłem kupić... coś tam) JEŚLI to było TYLKO
    jego widzimisię. Bez akceptacji CA może popatrzeć w sufit
    *po fakcie* i wymyślać (a jeśli np. sprzedawca nadaje do CA
    że jesteś pijany zawsze możesz wezwać policję albo udać się
    na pogotowie).
    Acha, miałem być cicho ;>

    Pozdrowienia -:)
    Gotfryd