eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawieRe: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
  • Data: 2002-01-21 00:16:24
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    [> > 3/ Bank ma dodatkowe metody identyfikacji klienta i z nich skorzysta
    Jedną z nich jest prośba do sprzedawcy o wylegitymowanie się.]

    > > A jak to technicznie wyglada?
    >
    > Podają odpowiedni kod sprzedawcy, a ten prosi klienta o okazanie
    > dokumentu stwierdzającego tożsamość.

    Ale wolniej. Kto komu podaje kod? Bank nie kontaktuje sie bezposrednio
    ze sprzedawca.

    > >> Nie jest. Przykład - kup samochód i nie pokaż dowodu.
    > > No dobrze, kupilem i nie pokazalem. I co mi teraz grozi?
    > Przepraszam, kto Ci sprzedał?

    Nie musisz przepraszac. Samochod kupilem od dealera, sprzedawca w swietle
    rozliczen byl polski oddzial producenta samochodu.

    Sugerujesz, ze bylo to niezgodne z przepisami prawa lub tez narazalo
    sprzedawce lub mnie na jakies ryzyko?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1