eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiE-GETIN kpina prosto w oczy z klientaRe: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
    Date: Mon, 26 Jan 2009 17:42:40 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 55
    Message-ID: <glkoe4$o87$1@news.interia.pl>
    References: <gli19j$4ri$1@inews.gazeta.pl> <glioca$88g$3@news.interia.pl>
    <glkjqo$guc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqq169.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1232987396 24839 83.29.84.169 (26 Jan 2009 16:29:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jan 2009 16:29:56 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:471712
    [ ukryj nagłówki ]

    "e-klient stary wyga" news:glkjqo$guc$1@inews.gazeta.pl

    > Lloydsowi się ne zdarzyło ani razu. Darmowa karta, prowadzenie konta,
    > ubezpieczenie samochodu z poziomu serwisu transakcyjnego, wpłata w
    oddziale
    > gotówką widoczna na koncie po wyjściu z banku, debetówką można płacić w
    > necie, kolejki max na 3 minuty, obsługa "analogowa" miła, darmowe wypłaty
    z
    > bankomatów... etc etc... długo by wymieniać

    Nie korzystałem i nie korzystam z Lloyds'a więc nie będę się szerzej
    wypowiadał na temat tego banku :)

    > Czemu do k.... nędzy w Polsce muszę mieć 4 różne konta w różnych bankach,
    > żeby gwarantowało mi to w miarę płynną i bezbolesną obsługę moich
    skromnych
    > wymagań finansowych ???

    Bo to Polska? He he he tak można by było powiedziej naprościej. Ja mam na tą
    sytuację własny pogląd - nie wiem czy słuszny. Obsługa jaką serwują nam
    banki jest taka a nie inna gdyż się na to godzimy. Jeżeli klienci żegnali by
    się z bankami po wpadkach jakie zaliczają to może by coś drgnęło. Ja wyznaję
    zasadę, że pieniądze są jak dziwka - idą tam gdzie lepiej dają i lepiej
    traktują ;)

    > Z BRE ewakuowałem się ze wszystkim już prawie. Przez długi czas myślałem,
    że
    > nie może być gorzej niż w PKO BP. BRE udowodniło mi że jestem naiwny.
    > Niebezpieczni dla Twoich pieniędzy i zdrowia psychicznego.

    Mam takie samo podejście.


    > Ok. kolego.

    Jeżeli jesteśmy już kolegami to może jakieś piwko po pracy ;)

    > Zwróć uwagę, że 16:30 jest grubo po 14:00, specjalnie napisałem o
    > której problem wystapił. Nie dość, że z jakichś megadziwnych powodów nie
    da
    > się wysłać powiadomieniem do wszystkich klientów info mailem uprzedzającym
    o
    > przerwie (po jaką cholerę brali ode mnie e-mail ?) to jeszcze komunikat
    > błędny. Co do zagonienia - najgorsze jest to, że nigdy nie wiem, czy będę
    > zagoniony, czy nie. Dziś np. niespodziewanie mam czas, ale równie dobrze
    > mogłem się dowiedzieć rano, ze wyjeżdżam na 2 tygodnie w dzikie rejony bez
    > internetu ;)

    Przyznaję rację. Jest to prawdą, że w tym segmencie nie tylko getin kuleje -
    niestety.

    > Ja czy GETIN ?

    Aby było sprawiedliwie 90% do 10% na korzyść getinu :) Pasuje? :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1