  • Data: 2009-08-30 14:48:39
    Temat: Re: E-getin, nowy TOiP.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
    news:h7e0mk$opm$1@opal.icpnet.pl...

    > a co jezeli bank nie bedzie chcial jej przyjąć? czy mozna "zmuszac"
    > klienta do korzystania z uslug, ktorych nie chce/nie potrzebuje?
    >
    > idąc tym samym tropem bank mógłby dawac wszystkim klientom kredyt w KO np.
    > na 1000 zł i pobierac oplate za "zarzadzanie/administrowanie" w wysokosci
    > x zł miesiecznie...

    Zapisy regulaminu prowadzenia ROR o kartach nic nie mowia, ze karta jest
    obligatoryjna, gdzie jest taki zapis:

    § 26
    1. Do rachunku Bank umożliwia wydanie kart debetowych.
    2. Karty debetowe wydawane są na podstawie umowy.

    Powolaj sie na ten punk regulaminu. Jak nie maja wniosku o rezygnacje z
    karty to napisz pismo z kopia dla Ciebie i wypowiedz tylko umowe o karte
    platnicza, dolacz przecieta karte zaznaczajac o tym w pismie. Pismo kazda
    'niedysponentka' musi przyjac i czekaj na rezultat.