  • Data: 2002-09-14 12:31:28
    Temat: Re: EC/MC KK
    Od: "Fajas" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1/ bez wiazania sie jakimkolwiek z bankiem stalym rachunkiem, RORem czy
    > czymkolwiek (z wyjatkiem rachunku samej karty (odpada sporo bankow)
    > 2/ rozliczanej przez (waluta lokalna)-EUR-PLN (a wiec citi odpada),
    > 3/ bank nie bedzie ode mnie wymagac Bog wie czego z wyjatkiem
    standardowych
    > dokumentow o dochodach i zatrudnieniu (mam na mysli zabezpieczenie
    rachunku

    Pekao S.A. - wiem, ze nikt go nielubi ale karty wydaja calkiem sprawnie,
    maja nawet w ofercie Master Card - PARTNER (niezwiazany z ROR) -
    przynajmniej mieli w sierpniu jak zastanawialem sie nad wyborem karty.
    Wymagaja standartowe dokumenty, stale zatrudnienie lub blokada lokaty nic
    ponadtto, calkiem przyzwoite limity...
    pozdrawiam Pawel