  • Data: 2002-09-14 12:44:41
    Temat: Re: EC/MC KK
    Od: <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fajas <s...@w...pl> napisał(a):

    > standardowych
    > rachunku
    >
    > Pekao S.A. - wiem, ze nikt go nielubi ale karty wydaja calkiem sprawnie,
    > maja nawet w ofercie Master Card - PARTNER (niezwiazany z ROR) -
    > przynajmniej mieli w sierpniu jak zastanawialem sie nad wyborem karty.
    > Wymagaja standartowe dokumenty, stale zatrudnienie lub blokada lokaty nic
    > ponadtto, calkiem przyzwoite limity...
    > pozdrawiam Pawel

    Dzieki. PeKaO SA przerabialem. Mialem kiedys KK Partner. Niestety wygasla jej
    waznosc. Bank uparl sie, bym wznowiona odebral w oddziale w ktorym skladalem
    wniosek, a ja mieszkam w Trojmiescie (sic!).
    Zrezygnowalem wiec z niej w nadziei poszukania innej oferty dla normalnych
    ludzi, ktorzy nie musza brac dna wolnego na przejazd przez Polske po KK
    Partner. I to nie koniec bzdury. Konto - mimo uplywu ponad roku - nie jest
    zamkniete a bank nie oddal mi nadplaty. Nikt sie nie zainteresowal z CKC.
    Szukam wiec powanego banku dalej :((
    Tu uwaga ogolna, ktora nie tylko dotyczy bankow - mimo z coraz wiekszym
    trudem zdobywanych klientow, powiekszanych zyskow, utrzymywanych pozycji na
    rynku - obsluga takze w bankach wcale sie w moim odczuciu nie poprawia. Sa
    niezorientowane panienki, wystepuja podstawowe bledy w naliczaniu oplat,
    bledy w informacji, ktore decyduja o tym, ze klient moze sie zrazic.
    Tzw. kapitalizm zmienil troche tylko na poczatku lat 90 - panienki w
    okienkach sie staraly, towarow przybywalo, ludzie bywali zadowoleni. Teraz
    jakby wszystko przystopowalo, oferty bankow niewiele sie roznia od siebie
    (podobnie jest np. z propozycjami operatowo komorkowych). Atrakcyjne oferty
    dotycza nowych klientow, o starych sie zapomina a nawet gorzej traktuje......
    Takie mam odczucia, ktore budujawe mnie kontakty z kilkoma bankami.
    ..
    Pzdr