eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwEEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezyRe: EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy
  • Data: 2010-11-05 12:57:04
    Temat: Re: EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Dziekuje:-)

    z innej beczki:
    "Na podstawie art. 69 ust. 1, 2 i 4 ustawy..... .. informuję, iż w dniu 2
    listopada 2010 sprzedałem podczas sesji na GPW 4 758 979 sztuk akcji Rubicon
    Partners NFI SA, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Emilii Plater 28.
    Informuję, że przed transakcją posiadałem 4 758 979 sztuk akcji Rubicon
    Partners NFI SA co stanowiło 5,96% udziału w kapitale zakładowym tej spółki i
    uprawniało do wykonania 4 758 979 głosów na Walnym Zgromadzeniu (5,96% ogólnej
    liczby głosów)
    Informuję, ze po dokonaniu transakcji sprzedaży w dniu 2 listopada 2010 roku
    nie posiadam akcji Rubicon Partners NFI SA."

    Trawersujac mozna powiedzieć:
    Rubikon mial szanse na 5-10% EEX i ja zgubił...czy tu sie drogi rozeszły?

    Lepiej w swojej garsci niz w cudzej..hehe, być moze..tylko przypuszczenie.A na
    to trzeba kasy...

    kroovka