  • Data: 2009-08-31 13:43:26
    Temat: Re: ELIKSIR - absurd poczekalni przelewów
    Od: MacGregor <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BK pisze:

    > No tak ale to juz ma niewiele wspolnego z zrobieniem KIR 24h/7d :)
    KIR może funkcjonować 24/7/365. I tak działa obecnie. Ale sesje
    rozliczeniowe dotyczą tylko informacji o przelewach.
    Pokrycie na te zlecenia "przenoszone" jest w NBP.
    No i jeszcze pozostaje kwestia odbioru zleceń, ktoś w banku musi
    siedzieć i sprawdzać to co dostał.
    Ponadto, to same banki nie chcą by przelewy były szybsze. Zarabiają na
    O/N lub innych takich ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor