  • Data: 2009-08-31 13:52:34
    Temat: Re: ELIKSIR - absurd poczekalni przelewów
    Od: MacGregor <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl pisze:
    ciach

    > 1) Ile kosztowałoby przesunięcie ostatniej sesji wychodzącej na 18:30?
    > 2) Ile kosztowałoby przesunięcie ostatniej sesji wychodzącej na 21:30?

    > a przesunięcie terminów tych sesji w tygodniu?
    > sesja w piątek o 21:30 będzie droższa od sesji w piątek o 16:00?

    > za przesunięcie sesji NIKT nie musiałby płacić ani złotówki

    > nie pokrywaj swojego nieuctwa i niekompetencji
    > aroganckim bełkotem albo idź na forum onetu.

    No to ja zapytam tak: skoro przesunięcie sesji na 21:30 nic nie
    kosztuje, to rozumiem, że nie masz nic przeciwko siedzeniu w pracy za te
    same pieniądze, nie do 16:00 (lub 18:00) do 21:30?
    Weź pod uwagę, że do sesji rozliczeniowej potrzeba jednak nadzoru ludzi:
    1 - ELIXIR załóżmy, że w KIR siedzą tylko operatorzy 3 osoby (to tylko
    złożenie, w praktyce jest ich znacznie więcej);
    2 - w NBP też 3 osoby (tam nie mam pojęcia ile osób jest potrzebne);
    3 - ponad 50 banków w każdym po 3 osoby ;-)

    Razem mamy ponad 150 osób, które muszą siedzieć po godzinach, a samo
    rozliczenie i rozrachunek to jeszcze nie wszystko, trzeba środki
    zaksięgować (2 księgowe w bankach - zasada 2 ręce).
    I dlaczego oni mają siedzieć do 22:00 "za darmo" (bo jak napisałeś,
    przesunięcie sesji nic nie będzie kosztować)?
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor