  • Data: 2010-05-26 14:48:01
    Temat: Re: EURO-kołchoz zwala giełdy na całym świecie.
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Am 26.05.2010 16:32, Liwiusz wrote:

    > Cóż, albo podchodzimy do sprawy poważnie, albo sobie tylko popiszemy na
    > grupie. I nie chodzi o to, czy się to opłaca, bo pewnie nie, dla 100zł
    > czy dla 100 euro jakieś umowy na 10 lat podpisywać, tylko o ten
    > minimalny dreszczyk emocji. Czuje się go, albo nie. Ja czuję. Jednak do
    > tanga trzeba dwojga (dwóch!)

    No z mojej strony jest to powazne zobowiazanie.

    Naprawde nie mam zamiaru czytac, drukowac, podpisywac, kserowac, wysylac
    na poczcie, odbierac, przechowywac materialnie czegokolwiek, co nie jest
    mi niezbedne do zycia.

    Na kwoty "ciut wieksze" umawiam sie typowo emailem, z osobami z drugiej
    strony globu, ktorych nigdy na oczy nie widzialem i pewnie nie zobacze.

    Dodaj sobie informacje do jakiegos przypominacza (np. co rok), dreszczyk
    bedziesz mial.

    Swiadka jednego juz mamy, sam sie zobowiazal ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org