  • Data: 2010-05-26 14:32:26
    Temat: Re: EURO-kołchoz zwala giełdy na całym świecie.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Przy tak malych kwotach, czas zmarnowany na cala biurokracje przewyzszy
    > wartosc 100 jednostek jakiejkolwiek waluty (no, chyba ze spekulujesz, ze
    > za 10 lat bedzie sie placilo sztabkami zlota)?

    Cóż, albo podchodzimy do sprawy poważnie, albo sobie tylko popiszemy
    na grupie. I nie chodzi o to, czy się to opłaca, bo pewnie nie, dla
    100zł czy dla 100 euro jakieś umowy na 10 lat podpisywać, tylko o ten
    minimalny dreszczyk emocji. Czuje się go, albo nie. Ja czuję. Jednak do
    tanga trzeba dwojga (dwóch!)

    --
    Liwiusz