  • Data: 2012-01-05 18:38:55
    Temat: Re: EURPLN
    Od: kigam <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-01-2012 o 18:05:45 Charlie delta <c...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    ciwko-zlotemu-2465095....

    > po czym ciul poznaje ciula i dlaczego twoje panienka lustro mówi do
    > ciebie ty ciulu buhahahahaha

    Gdzie można kupić lustro które mówi, jestem zainteresowany.

    > ps. zapomniałeś dodać że week RSI neguje na razie sell na MACD, kurs
    > musiałby zdecydowanie spaść poniżej 4.40000 i utrzymać sie poniżej tej
    > ceny
    > buhahahahaaa

    RSI neguje MACD, hmmm ciekawa nowomowa. Do tej pory nie wiedziałem, że
    jeden wskaźnik może negować inny. Taka bitwa wskaźników tak?
    Ale dla ścisłości chodzi ci idioto o tę kilkutygodniową dywergencję
    prospadkową na RSI.