  • Data: 2009-11-25 19:13:00
    Temat: Re: EURUSD
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lis, 14:28, Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Znaczy, że co? Że będzie rosło? IMHO mało prawdopodobne. Na razie jesteśmy
    > na oporze i tanio można grać na spadek.

    Odnośnie mało prawdopodobne. Masz racje.
    Też widzę górne wielomiesięczne ograniczenie kanału (USA)
    Rynki w USA już prawie walą w dużą spadkową linie trendu poprowadzoną
    od 2007.
    Dywergencje na dziennych jak diabli. Nie ma miejsca na wzrosty :)

    A ta cholera EURUSD dziś zapragnęła bić roczne rekordy :)
    Jedna z ważniejszych rzeczy jakiej nauczyłem się podczas minionej
    bessy to:
    Na naszym rynku. Zanim szedł duży ruch na akcjach/kontraktach, kilka/
    kilkanaście godzin (1 dzień) wcześniej był ruch w kierunku na walucie.

    Także niebawem się wyjaśni:
    Prorok czy pułapka :)