  • Data: 2009-05-12 08:44:23
    Temat: Re: Eksperci od kryzysu - wystąp !
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Caly komizm Twojej wypowiedzi polega na tym, ze jestes malkontentem grupowym
    > nr 1, ktory oprocz ciaglego zamulania nic nie pisze merytorycznie.
    >
    > D.
    Problem w tym, że chyba nie bardzo rozumiesz co znaczy merytorycznie. Moje
    meritum to 50/50 szansa co jest oczywistą oczywistością. Bardziej merytorycznie
    się nie da. Twoje to będzie rosło lub będzie spadało, ale nie dopuszczasz do
    świadomości, że się mylisz dopóki się okazuje , że pomyliłeś się. Jak z
    powyższego wynika to nie ja jestem malkontentem, a Twoje wypowiedzi czy z tego
    wątku czy o postrzeganiu świata, zwłaszcza ze sfery biznesu świadczą, że to
    miano należy się Tobie. To, że obracasz się w sferze mrzonek niczego nie
    zmienia. Toteż nie wywołuj mnie ciągle abym pisał coś co jest przeciwko mnie.
    Udowodnić, że nie mam racji też nie potrafisz.