  • Data: 2011-01-16 23:03:10
    Temat: Re: /Emerytury/ I i II filar w ZUS, OFE zostaje 2,3%
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sty, 23:45, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > "nie zgadzam się na to, żeby moja składka do OFE"
    >
    > Masz jakieś wsparcie, że to jest "twoja" składka do ofe? Orzecznictwo
    > sądów temu przeczy.
    >
    > Dalej nie chciało mi się czytać. Rozumiem, gdybyście postulowali "znieść
    > obowiązek ZUS".
    >
    > A tak, co mi za różnica kto mnie okrada.

    Nie ma obowiazku popierania akcji. Mozesz nawet zainicjowac taka gdzie
    bedziesz postulowal zeby wszystko szlo do ZUS.
    BTW czy wiesz jakie sa koszty obslugi skladek w ZUS? 0,8% bierze za
    samo przekazanie czesci skladki do OFE :). A moja jest dlatego, ze jak
    ja jej nie zaplace to nikt inny za mnie tego nie zrobi :).

    MK