    From: "RoB" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Empik -- plus dla Mille
    Date: Fri, 6 May 2011 16:51:08 +0200

    napisał w wiadomości news:ipp4nj$4fh$1@inews.gazeta.pl...

    > "glang" 4dbfc9d2$0$2438$6...@n...neostrada.pl

    No tak, kolejny socjal....., komu..... sta sie odezwał. No tak, Polska to
    bogaty kraj, dluuuugie weekendy dla pracownikow powinny byc przynajmniej raz
    w miesiacu, a najlepiej, to zeby tydzien pracy byl sroda-czwartek, a reszta
    wolne, wtedy moze bylbys zadowolony, stac nas na to jako panstwo opiekuncze.
    I jak w tym kraju ma byc dobrze, ajk wszyscy chca swietowac, a nie ma komu
    robic i jest tylko ciagly placz.

> [...]
    > miasto, nie zaś udawaniu handlowania w pustawych galeriach... :)
    >
    > Co komu po dniach wolnych przedzielonych dniem galeriowania? Inna
    > sprawa -- ludzie
    > są biedni na wyjazdy. Radio opowiada o wyprawach itd. -- ale rzeczywistość
    > jest
    > smutna. Takie okazje powinny być wykorzystywane -- w dni wolne powinno się
    > jechać
    > za miasto, dać zarobić hotelarzom, zapłacić akcyzę paliwową, pogadać przy
    > ognisku
    > z dzieciakami o ich problemach i ich marzeniach, a po tym wszystkim z

    Malo ci jeszcze wolnych co tydzien wekendow ??? 40h/tydzien to dla ciebie
    taka wielka charowka ???
    Ty bys chcial jezdzic na ogniska, po hotelach, a kiedy maja odpoczywac
    hotelarze, kelnerzy, sprzedawczynie ze sklepow z weglem drzewnym do grilla,
    kielbaska i piwem ??? Oni maja robic, bo ty chcesz sie weekendowac,
    ehhhhh....

    > Co komu po zmęczonym (lub choćby niezadowolonym) pracowniku?

    Odpoczal tydzien wczesnie przez kolejne 3 dni swiat.

    I jak tu ku....wa Polska ma byc druga Japonia, jak takie jest podejscie do
    pracy, ehhhh, szkoda slow....