  • Data: 2009-02-03 13:03:12
    Temat: Re: Eurobank
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lut, 13:52, ForALL <N...@s...info>
    wrote:

    > Witam,
    >
    > Dzięki jest:) Wczoraj założyłem konto i dopiero się uczę:) Brakuje
    > troche tych smsów jak to sie ma w mBanku:)

    Tak OT - przeciez nie musisz korzystac z ichniej karty - ja
    zlikwidowalem.
    Podreczna gotowke mozesz wrzucic do pobrania z mbanku ich karta (jakas
    kwotka na emax+ lub poslac rano, zeby wyplacic popoludniu, a wieksze
    wyplaty, jesli bedzie koniecznosc, mozesz wyplacic w oddziale -
    zaoszczedzasz koszty karty i wyplat bankomatowych nieeurobankowych.
    Platnosci bezgotowkowe karta kredytowa - i gotowka naprawde potrzebna
    jest z rzadka i w niewielkich ilosciach.