  • Data: 2010-02-21 15:52:51
    Temat: Re: Eurobank... Próba zlecenia przelewu...
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-21 16:33, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Przelew został przyjęty do realizacji. Status przelewu możesz sprawdzić na liście
    przelewów.

    > To oto widzę, gdy klikam na 'przelew między moimi kontami' -- czyż nie zabawne?...
    > Zleciłem na jutro przelew z rozrzutnego do FCE, ale nie mogę zlecić przelewu
    > z mego konta oszczędnego na moje rozrzutne...
    >
    > Wszelkie próby odzyskania możliwości zlecania przelewów z tego poletka
    > zawiodły -- łącznie z odświeżeniem przez przycisk w przeglądarce...

    To zaczekaj chwilę - "się wykona"... Jak zlecasz przelew na zaraz,
    to tak zawsze jest - wykonuje się "niezadługo" (chyba, że "prace
    systemowe").
    Jak składasz zlecenie na dzień następny, to zwykle jest obrabiane
    "od razu" czyli w parę minut (bo jego obróbka sprowadza się do
    zarejestrowania).

    witrak()