eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank... Próba zlecenia przelewu...Re: Eurobank... Próba zlecenia przelewu...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank... Próba zlecenia przelewu...
    Date: Mon, 22 Feb 2010 11:31:53 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 36
    Message-ID: <hltmge$26p$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hlrjpg$d5$1@inews.gazeta.pl> <hlrlqe$pd7$1@node1.news.atman.pl>
    <hls43r$s4t$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hls4hj$sfs$1@node1.news.atman.pl>
    <hls618$t61$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hltgkf$jdr$1@news.interia.pl>
    <hltkbo$nk9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 12-183.89-161.tel.tkb.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1266834766 2265 89.161.12.183 (22 Feb 2010 10:32:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Feb 2010 10:32:46 +0000 (UTC)
    /pl.rec.ascii-art: Eneuel
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='moj eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuelll
    C-Koordynaty: N 53°06'48", E 23°08'38", 1992 Arkedocja
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:519203
    [ ukryj nagłówki ]


    "witrak()" hltkbo$nk9$...@n...news.neostrada.pl

    > O tego już dla mnie za wiele !

    > Szanowni Panowie, ilu z Was złożyło przynajmniej jedną reklamację
    > dotyczącą

    Ja złożyłem. Równie dobrze mógłbym rozmawiać z drzewem w lesie. :)

    > (a) udzielania fałszywych informacji o stanie sald przez serwis EB ?
    > (b) o blokadach możliwości składania zleceń ze względu na brak
    > aktualizacji stanu kont ?
    > (c) niedeterministycznego wykonywania przelewów zewnętrznych i
    > wewnętrznych ?
    > (d) niemożności odwołania/modyfikacji zlecenia przez kilka godzin w
    > czasie każdej doby ze względu na ograniczenia funkcji systemu od
    > godzin wieczornych do 7 rano ?

    > To wszystko powinno być poprawione, bo bank obiecywał nam ciągłą,
    > pełną kontrolę nad naszymi rachunkami - co nawet chyba jest w
    > regulaminie. Myślę, że parę dziesiątków skarg (a zwłaszcza tych, co
    > mają sześciocyfrowe oszczędności w EB) spowodowałoby reakcję banku.

    > Ale większość z Was stać tylko na narzekanie. Typowo polskie
    > podejście...

    Typowe. :) Typowa jest Twoja ,,mądrość'' -- niejedna osoba przekonała
    się na własnej skórze, czym jest rozmawianie z pracownikami Eurobanku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1