  • Data: 2009-09-04 22:11:39
    Temat: Re: Eurobank Token
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To co pisałem dotyczyło Eurobanku.
    Wiem wiem :)

    > A swoją drogą, to jak ci się udało
    > zrobić to w Getinie? Jaki mają status te lokaty? Miałem tam bardzo dużo
    > lokat i nic u mnie nie zostało, nawet jak były błędy przy zakładaniu.

    No to proszę bardzo 1 podałem prawidłową reszta śmieci: (Status: w trakcie
    zakładania)
    A na dodatek ten system muli że aż strach a najgorzej jak wchodzę na lokaty
    niekiedy czekam 1 minutę aby się to otwarło/ odświeżyło po
    założenie/zerwaniu lokaty.

    lokata internetowa stałe m-c 5 000,00 PLN 8,5000%, stałe, 24 miesiące

    lokata internetowa stałe m-c 1 168,93 PLN 5,7500%, stałe, 5 miesięcy
    Szczegóły :
    Podgląd dyspozycji otwarcia lokaty
    Numer umowy: brak
    Konto powiązane: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx | ROR - wszystkie oferty
    Rodzaj: lokata internetowa stałe m-c
    Twoja nazwa: brak
    Data rozpoczęcia: brak
    Data kapitalizacji: brak
    Okres lokaty: 5 miesięcy
    Rodzaj oprocentowania: stałe
    Wysokość oprocentowania: 5,7500%
    Dyspozycja po zakończeniu lokaty: prześlij na rachunek
    Kwota lokaty: 1 168,93 PLN
    Saldo lokaty: brak