  • Data: 2008-07-27 01:42:45
    Temat: Re: Eurobank -- ZONK. :)
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:g642um$jb7$1@inews.gazeta.pl...

    /......................../
    > Tego Kościoła, który chętnie
    > sponsorowałem przez wiele lat z dobroci serca, nie z konieczności, :)
    > dosłownie odejmując sobie od ust.

    Wiesz, u nas na takich mówi się: frajer. Dziwisz się cwaniakom, że skubali
    naiwniaka? Ja nie. Na tym właśnie polega biznes - pewnie prawie każdy:
    znaleźć frajerów, którzy będą bulić na same piękne oczy. Za marzenia.
    Wierząc, że jak zapłacą, będą szczęśliwsi.

    Nie z dobroci serca sponsorowałeś, tylko z naiwności. Dobroć to coś, co
    okazuje się *człowiekowi*. Wobec instytucji - to frajerstwo ;)

    Sorki za bezpośredniość.
    k.