    From: Bungiel <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank bez tokena
    Date: Thu, 18 Jun 2009 17:13:30 -0700 (PDT)

    On Jun 19, 1:36 am, "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał

    > W takim razie nic nie rozumiem. Może się wyjaśni, jak jeszcze parę osób z
    > grupy się wypowie (bez problemów:-) )
    > Dobranoc
    > A.

    No tak, jak odniosłem się tylko do możliwości wykonywania przelewów do
    zaufanych odbiorców. Ale pozostaje kwestia ich zdefiniowania.
    Najlepiej chyba zrobić tak jak xbartx sugeruje - bierzesz token,
    definiujesz zaufanych odbiorców, rezygnujesz z tokena. Ja miałem
    dokładnie taki plan, ale okazało się, że token nie jest tak upierdliwy
    jak sobie to wcześniej wyobrażałem, więc go zostawiłem.