  • Data: 2009-04-22 18:16:20
    Temat: Re: Eurobank -- dwa przelewy zamiast jednego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Zgodnie z informacjami uzyskanymi w tym q-banku ta godzina to już
    > kolejny dzień.
    > Innymi słowy -- nie mnie się jawi, lecz temu bankowi.

    Więc to jest jedyna podpora dla ciebie. informacja z banku, że na daną
    chwilę przelew został odrzucony a potem został wykonany powtórnie.

    Formalnie może być tak, że dla banku dzien kończy się zgodnie z kodeksem
    cywilnym o 24 i dostarczenie środków do tej godziny jest równoznacze z
    zapewniem środków. To , że to fizycznie do KIRU pójdzie następnego dnia
    jest już bez znaczenia dla ciebie. Na twoim koncie zostanie zaksięgowane
    dnia następnego.

    Jeśli gdzieś w regulaminie jest informacja do której godziny środki
    muszą być dostarczone,albo wrecz, że muszą być dostępne dnia
    poprzedzającego to jak najbardziej masz rację.