eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank i brak naliczania odsetekRe: Eurobank i brak naliczania odsetek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank i brak naliczania odsetek
    Date: Fri, 23 Oct 2009 22:16:19 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 42
    Message-ID: <hbt2vm$ck0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hbsnno$49r$1@achot.icm.edu.pl> <hbsoo6$t0f$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@u...googlegroups.com>
    <f...@r...googlegroups.com>
    <8...@3...googlegroups.com>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: csknet-84-234-43-13.csk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1256329014 12928 84.234.43.13 (23 Oct 2009 20:16:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Oct 2009 20:16:54 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='moj eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:506290
    [ ukryj nagłówki ]


    "Tomek z Wawy" 8...@3...goog
    legroups.com

    > Ja czekam na naliczenie odsetek za wrzesień na RORze.
    > Reklamacja w toku, bank nie raczył się jeszcze ustosunkować.

    : Czytałem. Na to rady nie mam, niestety. Tak się zastanawiam, może ktoś
    : Ci źle ten rachunek na początku założył? Bo chyba jesteś jedynym
    : znanym przypadkiem. Pewnie sami nie wiedzą o co chodzi, jak znam tych
    : speców (osądzam po treści odpowiedzi na pocztę wewnętrzną i czacie).




    Ty nawet nie czytasz tego, na co odpowiadasz. :)

    "Tomek z Wawy" c...@u...goo
    glegroups.com

    E> Tak -- u mnie objawy bywają dziwne, to znaczy bywa OK. ;)

    : Warto wtedy wejść w taki rachunek i wybrać cokolwiek w menu, a potem

    Wtedy, gdy jest OK?




    : wrócić do ekranu z saldami, często i historia się uzupełnia i przelewy
    : nagle się okazuje są wykonane. W zależności o której EuroBank wejdzie
    : w off-line wieczorno-nocny to pokazuje albo dobrze, albo bzdury.

    Tomasz [Bubon] nie jest jedynym znanym przypadkiem, ale jednym z masy,
    typowym klientem Eurobanku. Jeśli w EB coś źle funkcjonuje, to dobry
    znak, natomiast grozą wieje, gdy wszystko jest OK. Na szczęście tak
    groźne sytuacje nie przytrafiają się tam chyba nigdy. :)

    --
    nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1