  • Data: 2010-03-13 10:41:22
    Temat: Re: Eurobank i sesje elixir
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bungiel" <d...@g...com> wrote in message
    news:85c3564f-6775-40fe-ad5f-83c370dfe2a4@i25g2000yq
    m.googlegroups.com...
    On Mar 13, 8:11 am, krzysztofsf <k...@o...pl> wrote:

    > A moze w poniedzialki ilosc transakcji w pierwszej sesji jest wyzsza niz
    > moze nia wyjsc technicznie?

    No ale wczoraj to był piątek..

    > Trzecia ewentualnosc - proces robienia paczki zaczyna sie odpowiednio
    > wczesniej przed 8-a i mimo, ze puszczamy przelew np. o 7;30 , to i tak
    > juz nie zostanie nia objety.

    Ja zlecałem po 6 albo dzień wcześniej z data przyszłą, więc to raczej
    nie to.
    Czyli jezeli nie byly to problemy techniczne KIR albo systemu EB, to znaczy,
    ze EB nie ma dostatecznej plynnosci na I-sesje, dokupuje pieniadz na
    miedzybanku i puszcza dopiero na II-sesje. Raczej przezywaja odplyw z
    depozytow a kredyty sa udzielone i czyms trzeba latac 'dziure'.