  • Data: 2008-06-20 06:59:35
    Temat: Re: Eurobank i tokenGSM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "dwr" 485b4b07$...@n...home.net.pl

    > Zalezy co dokladnie masz na mysli.

    > Kosztuje troche pracy ale nie kasy.
    > Zawsze mozesz to potwierdzic w tabeli oplat - jest taka pozycja.

    Gdzie jest ta tabela? U operatora GSM?

    > Czasem warto posluchac co mowia w banku bo maja racje.

    Czyli współpracuje/łączy_się z wróżkami?
    Bo akurat wie, jaką operację wykonuję. :)
    Na przykład podaje początek i koniec numeru konta, które
    dopisuję do listy odbiorców lub podaje, że nie chodzi mi
    i o operację finansową, gdy zmieniam swoje dane. :)

    Proszę o rozsądniejsze odpowiedzi.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'