  • Data: 2008-06-20 12:48:29
    Temat: Re: Eurobank i tokenGSM
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Jun 2008 14:28:37 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > A numer konta, które tylko co wpisałem (akurat konto karty kredytowej,
    > którą chcę spłacić, nie numer konta w Eurobanku, z którego chcę przelać)
    > zna od wróżki, albowiem podpisał z nią umowę. Problem w tym, że jeśli
    > ta wróżka jest aż taka tania, to na pewno nie jest profesjonalna...
    > Może nawet nieodpowiedzialna jakaś... ;)

    No na litość, po wpisaniu w system transakcji którą chcesz wykonac system
    generuje numerek w którym są zaszyfrowane: typ transakcji, kawałki numeru
    konta i kwota bez groszy. Przeklepujesz to do aplikacji w telefonie która
    wyświetla odszyfrowany kawałek a potem generuje token. Jakby się łączył to
    spokojnie mógłby wyświetlić ci całość danych.