  • Data: 2008-06-20 18:21:47
    Temat: Re: Eurobank i tokenGSM
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "dwr" 485b4b07$...@n...home.net.pl

    Witam

    > Gdzie jest ta tabela? U operatora GSM?

    Tabela w banku bo token masz z banku.

    > Czyli współpracuje/łączy_się z wróżkami?
    > Bo akurat wie, jaką operację wykonuję. :)
    > Na przykład podaje początek i koniec numeru konta, które
    > dopisuję do listy odbiorców lub podaje, że nie chodzi mi
    > i o operację finansową, gdy zmieniam swoje dane. :)

    A to już Ci wyjaśniono w wątkach wcześniej.

    > Proszę o rozsądniejsze odpowiedzi.

    Już takie nastąpiły.

    Mój token korzysta z offlinowych wróżek i dla mnie ważne, że działa i
    nie potrzeba za to płacić, czego i Tobie życzę.

    A na marginesie miałem problem z odbiorem tokena w Nokii E51. Eurobank
    nie pomógł i trzeba było ściągnąć na stary telefon i wklepać adres
    tokena w nowym. Ważne, że się udało a przy okazji na E51 token dał się
    ściągnąć po WiFI, więc bezkosztowo.

    Pozdrawiam i miłego użytkowania.