  • Data: 2009-04-23 11:35:09
    Temat: Re: Eurobank - kara za zerwanie lokat, autoryzacja tokenem
    Od: zgred <z...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bartnick pisze:
    > Zadałem Eurobankowi oficjalnie pytanie o opłatę karną 10 zł za zerwanie
    > lokaty w ciągu 14 dni od jej założenia.
    > Niestety mieliście rację, że nawet po odnowieniu lokaty 7/14 dniowej po jej
    > zerwaniu ściągają haracz.
    > Poniżej wklejam ich odpowiedź:
    >
    > "Szanowny Panie,
    > Uprzejmie informujemy, że w przypadku odnowienia się lokaty i zerwania jej
    > wciągu 14 dni jest pobierana opłata w wysokości 10 PLN, również następuje
    > utrata odsetek na lokacie (oprocentowanie zostanie obniżone do 1%).
    > Z poważaniem
> [...]

    A ja również zadałem Eurobankowi podobne pytanie "pocztą wewnętrzną" i
    otrzymałem co następuje:

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, że w przypadku lokaty odnawialnej 7 - dniowej
    opłata wysokości 10 PLN za jej zerwanie, nie jest pobierana w przypadku
    gdy Lokata jest przynajmniej raz odnawiana. Zgodnie z przesłanym przez
    Pana przykładem taką lokatę można zerwać bez konsekwencji w postaci
    opłaty karnej już 8 dnia od daty założenia pierwszej lokaty.

    ... Eurobank ma schizofrenię... :P

    Żeby się kto nie czepiał, dołączam moje zapytanie:
    Czy w niżej opisanej sytuacji będę obciążony opłatą za zerwanie lokaty:

    - Dnia 1.05 (data przykładowa, załóżmy, że jest to dzień roboczy)
    zakładam lokatę z % zmiennym, 7-dniową, odnawialną
    - Lokata odnawia się 8.05, następnie 15.05. Na liście lokat jako data
    założenia lokaty nadal figuruje 1.05 (proszę o korektę, jeśli moje
    założenia są błędne)
    - Zrywam lokatę przed jej kolejnym odnowieniem. Załóżmy, że 19.05.
    Załóżmy, że wszystkie użyte w przykładzie daty są dniami roboczymi. Od
    założenia lokaty minęło 18 dni.
    Czy w takim przypadku zostanę obciążony opłatą 10zł za zerwanie lokaty?

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.