  • Data: 2009-01-20 03:14:10
    Temat: Re: Eurobank - lezy?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbigniew Demidowicz" gl1fn3$dvb$...@i...gazeta.pl

    > Szkoda, że EB ograniczył się tylko do 5-ciu rachunków, miast wziąć przykład z
    BZWBK.

    Wolę rozwiązanie rodem z Aliora. :) Wszystko na jednym koncie i procentuje
    lepiej niż w BZ WBK. :) Nie muszę jednej karty spłacać pięcioma przelewami...
    Bywało, że musiałem lać z różnych banków, aby spłacić jedną kartę... Razu
    pewnego z kilku (chyba aż z 5) przelewów wewnętrznych jeden nie poszedł
    (nie wiem, dlaczego) i karta zostałaby spłacona tylko częściowo, gdybym
    nie sprawdził w porę, a sprawdzenie było co najmniej utrudnione.

    -=-

    Jeżeli Eurobank daje 5 kont oszczędzających, to znaczy, że:

    -- klienci dzielą oszczędności pomiędzy konta (nie jest to lokalna
    przypadłość, znana tylko grupowiczankom i grupowiczom) co tchnie
    otuchą i nadzieją zniesienia belki lub innego jej uregulowania
    (być może znoszą zaokrąglenia, ale wówczas PO straci poparcie
    społeczne, którego i tak ma niewiele)

    -- kolejny bank pokazał rządzącym, ;) iż nie boi się ich, lecz dba
    o swoje istnienie, nieco ;) zagrożone w nierównej walce -- beleczni
    kontra bezbeleczni; pionierami byli emeryci ;) typu Lukas czy ING
    lub Nordea...

    -- będę miał do dyspozycji aż 12 rachunków, czyli jakieś fajw tałzen
    złoty, jeśli dobrze szacuję; szkoda, że czytam to dopiero teraz...

    Jedyny w Białymstoku oddział/punkt Aliora kropili kapłani obu wyznań
    (w Białymstoku prawosławie panuje na równi z rzymską odmianą sławienia)
    więc odbelczanie jest raczej celem zBożnym, nie jakimś odszatańskim. ;)

    Otwarcie tej placówki swą obecnością zaszczycił sam prezydent Truskolaski
    (mieszkaniec osiedla), co oznacza, że jednak PO realizuje swe obietnice
    przedwyborcze i dąży do obniżania podatków. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'