  • Data: 2009-02-17 14:19:50
    Temat: Re: Eurobank - linux - firefox
    Od: ForALL <N...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

    Bungiel pisze:

    > A napiszesz w końcu CO zaczęło działać? Bo ja Ubunciak od lat i tym
    > mocniej mnie ciekawi.

    Gdyż w 8.10 firefox reaguje tylko na katalogi
    "/usr/lib/firefox-addons/plugins", "/usr/lib/mozilla/plugins" oraz
    "/usr/lib/xulrunner-addons/plugins". Katalog "/usr/lib/firefox/plugins"
    jest pomijany.
    Dodatkowo np. JAVA musi być w "/usr/lib/xulrunner-addons/plugins" bo na
    inne nie reaguje a u mnie na 64bit flashplayer działa tylko w
    "/usr/lib/mozilla/plugins".
    Ogólnie wywaliłem z każdej lokalizacji gdzie był libflashplayer.so i
    skopiowałem go tylko w /usr/lib/mozilla/plugins i działa :)

    For@ll