  • Data: 2009-02-17 21:12:01
    Temat: Re: Eurobank - linux - firefox
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-02-17, Bungiel <d...@g...com> wrote:

    > Całe szczęście nie. Interfejs systemu transakcyjnego jest tylko
    > troszkę zajaksowany, ale bez takiej wiochy jaką robi np. ING. Jest
    > lekko i całkiem przyjemnie. Dobrze to wyważyli.

    To ja się podepnę.
    Dyskutowaliśmy z którymi telefonami GSM działa token i że na www
    Eurobanku nie ma np 6310i, ale już na stronie producenta oprogramowania
    "Token" (czyli http://wheel.pl) już moja "stara" 6310i jest.

    kd,
    ps ciekawie ten Euro wypełnia lukę pewną na rynku którą robi mBank
    właśnie i nawet, całkiem sensownie mu to wychodzi. A strona po prostu
    działa, nawet na macu :)

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej