eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - niechciane wyciagi papieroweRe: Eurobank - niechciane wyciagi papierowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - niechciane wyciagi papierowe
    Date: Thu, 14 May 2009 18:57:47 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania-Azalandia
    Lines: 56
    Message-ID: <guhiim$7lp$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c...@s...googlegroups.com>
    <guh3p2$4hc$1@inews.gazeta.pl> <guh7oc$p5p$1@news.onet.pl>
    <guhe5g$ihf$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: csknet-84-234-46-83.csk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1242320279 7865 84.234.46.83 (14 May 2009 16:57:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 May 2009 16:57:59 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:486368
    [ ukryj nagłówki ]


    "Eneuel Leszek Ciszewski" guhe5g$ihf$...@i...gazeta.pl

    > -- zła informacja (niestety nie mam tej informacji na piśmie)
    > -- usankcjonowanie błędu, zamiast jego naprawienie
    > -- kilkutygodniowe rozpatrywanie ,,reklamacji''
    > (jeszcze wczoraj dzwoniono do mnie w tej sprawie -- chyba
    > w tej, bo nie wiem dokładnie, o co chodziło, gdyż do rozmowy
    > i wyjaśnień nie doszło: poproszono mnie o podanie daty moich
    > urodzin, a gdy zapytałem, o co chodzi, powiedziano mi, że
    > o rozpatrywaną reklamację...)

    Aby nie było niejasności:

    -- najpierw aktywują kanał telefoniczny, aby sprawdzić czy to
    na pewno ja dzwonię do nich (i to rozumiem)

    -- następnie z uśmiechem informują mnie o tym, że nie anulują
    zlecenia, choć nie zostało ono jeszcze wykonane, a jedynie
    zostało przyjęte do wykonania i anulowanie leży w gestii
    Eurobanku

    -- potem (gdzieś około 18 czy 19 kwietnia) przyjmują reklamację
    i obiecują rozpatrzenie jej w ciągu 14 dni, choć informuję
    ich o tym, że 20 kwietnia, po ósmej rano będzie za późno

    -- rozpatrują reklamację, o czym mnie nawet informują, pisząc
    do mnie o tym, że jest to skomplikowana sprawa, która wymaga
    dodatkowego czasu (czyli mogą nie zdążyć przed upływem 14 dni)

    -- wreszcie informują mnie o tym, że reklamację odrzucili i przyznają,
    że zlecenie ustawione na 19 kwietnia przyjęli do realizacji
    17 kwietnia zdecydowanie po godzinie 19 (nie pamiętam dokładnie,
    ale gdzieś około 22 godziny) i zrealizowali 20 kwietnia...

    I po tym wszystkim, wczoraj zadzwonili do mnie w sprawie jakiejś
    rozpatrywanej reklamacji, prosząc mnie o podanie im daty moich
    urodzin... I to są ludzie o zdrowych umysłach? :)

    Mnie przypominają się sceny z Lotu nad kukułczym gniazdem... :)

    Wyjaśniłem przez telefon, iż żadna moja reklamacja w Eurobanku
    **nie jest aktualnie rozpatrywana**. (bo przeca ta jedyna została
    rozpatrzona, o czym zostałem poinformowany wewnętrzną pocztą bankową)
    I tu rozmowa została zakończona.

    -=-

    Mogę przedstawić Wam korespondencję z Eurobankiem dotyczącą tej sprawy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1