eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - niechciane wyciagi papierowe › Re: Eurobank - niechciane wyciagi papierowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
    .com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!t10g2000vbg.googlegroups.com!not-for
    -mail
    From: szczurwa <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - niechciane wyciagi papierowe
    Date: Thu, 14 May 2009 14:59:10 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 20
    Message-ID: <5...@t...googlegroups.com>
    References: <c...@s...googlegroups.com>
    <guh3p2$4hc$1@inews.gazeta.pl> <guh7oc$p5p$1@news.onet.pl>
    <guhe5g$ihf$1@inews.gazeta.pl> <guhh78$suo$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <guhi38$5nc$1@inews.gazeta.pl> <guhkbq$ak8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.76.37.188
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1242338350 7295 127.0.0.1 (14 May 2009 21:59:10 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 May 2009 21:59:10 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: t10g2000vbg.googlegroups.com; posting-host=212.76.37.188;
    posting-account=8t3Q_goAAAAKd1GTkGbJK2tvpORlYln7
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1;
    Sgrunt|V110|29|S-2009554013|dialno; AntivirXP08; .NET CLR 1.1.4322;
    .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR
    3.5.21022),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:486456
    [ ukryj nagłówki ]

    On 14 Maj, 19:25, namikk <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Wiem,że Twoje niezadowolenie jest uzasadnione i słusznie, nie jesteś sam pod
    > tym względem, w końcu te wszystkie instytucje i ludzie,którzy w nich
    > pracują są dla nas wszystkich-klientów. Tylko dzięki klientom mogą
    > zagwarantować swoją dalszą egzystencję, także poziom obsługi powinien
    > zostać zmieniony w kierunku na lepsze, jak to się mówi powinni stać frontem
    > do klienta ;-)
    >
    > Pozdrawiam

    Pobożne życzenia, dopóki ci ludzie będą traktowani jak "siła robocza",
    anie najcenniejsze aktywo przedsiębiorstwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1