eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - niechciane wyciagi papieroweRe: Eurobank - niechciane wyciagi papierowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - niechciane wyciagi papierowe
    Date: Fri, 15 May 2009 02:41:49 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania-Azalandia
    Lines: 39
    Message-ID: <guidol$ug$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c...@s...googlegroups.com>
    <guh3p2$4hc$1@inews.gazeta.pl> <guh7oc$p5p$1@news.onet.pl>
    <guhe5g$ihf$1@inews.gazeta.pl> <guhiim$7lp$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: csknet-84-234-46-83.csk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1242348120 976 84.234.46.83 (15 May 2009 00:42:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 May 2009 00:42:00 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:486478
    [ ukryj nagłówki ]


    "Eneuel Leszek Ciszewski" guhiim$7lp$...@i...gazeta.pl

    > -- następnie z uśmiechem informują mnie o tym, że nie anulują
    > zlecenia, choć nie zostało ono jeszcze wykonane, a jedynie
    > zostało przyjęte do wykonania i anulowanie leży w gestii
    > Eurobanku

    Weźmy pod uwagę sytuację następującą:

    -- kupuję w sklepie czajnik i podaję kasjerce plastyk mBanku

    -- kobieta bierze ów plastyk do swojej ręki z zamiarem włożenia
    tegoż plastyku w czeluści czytnika karcianego

    -- jednak zanim karta choćby muśnie ów czytnik, mówię do kasjerki,
    że rozmyśliłem się co do podanego plastyku, że chcę zapłacić
    inną kartą... równie ładną... ;)

    -- ale kasjerka z uśmiechem na swych ślicznych ;) ustach odpowiada mi,
    że to ja jej podałem plastyk mBanku i ona nim właśnie :) przetrze
    szparkę :) swego/sklepowego czytnika; dodaje też, że w tej sprawie
    może przyjąć ode mnie reklamację, którą sklep będzie rozpatrywał ;)
    dzielnie przez (czy w ciągu?) 14 dni... ;)

    Paranoja czy normalka? :) Gdyby kobieta już sfinalizowała wiadomą transakcję,
    gdyby bank zarezerwował/zablokował pieniądze na podanej karcie mBanku -- moja
    prośba mogłaby nie spodobać się kasjerce, choć i w takiej sytuacji kobiecina
    mogłaby anulować tę transakcję, gdyby zechciała... Ale w tej/powyższej sytuacji?
    Tutaj to taka pracowniczka wykazałaby się raczej swoją głupotą i złośliwością. :)

    BTW -- IMO złośliwość jest zawsze tym samym, co głupota. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1