eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - niezawodność systemu online.Re: Eurobank - niezawodność systemu online.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - niezawodność systemu online.
    Date: Mon, 30 Jan 2012 21:30:15 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 49
    Message-ID: <jg7256$goe$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jfcm6l$rat$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1327959015 17166 172.20.26.239 (30 Jan 2012 21:30:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Jan 2012 21:30:15 +0000 (UTC)
    X-User: arka.dio
    X-Forwarded-For: 31.11.177.205
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:566105
    [ ukryj nagłówki ]

    Eurobank jest do dupy! Czyli dramat w pięciu aktach :)

    Akt 1.
    Moje stare konto nie zamknęło się przez 1,5 roku z powodu kilku groszy na
    saldzie. Nowego nie mogę otworzyć dopóki stare konto się nie zamknie. Wypłacić
    podczas wizyty w placówce nie mogłem, bo eurobank nie prowadzi obsługi kasowej
    w weekendy.

    Akt 2.
    Definitywne zamknięcie starego konta - wypłata kilku groszy. Nowego nie udaje
    mi się otworzyć, bo w placówce nie ma kopert z hasłami jednorazowymi do
    bankowości elektronicznej.

    Akt 3.
    Otwarcie nowego konta. Niestety pani ekspedientka zapomniała uprzedzić mnie,
    że nie ma ani haseł jednorazowych ani tokenów. W celu uruchomienia dostępu
    online zostaję wysłany do innej placówki.

    Akt 4.
    W innej placówce okazuje się, że mają komplet potrzebnych "gadżetów" ale
    system odmawia przyznania mi dostępu do konta przez WWW (błąd aplikacji).
    Zgłoszenie zostaje zdeponowane u informatyków, ja dostaję zapewnienie, że
    następnego dnia wszystko będzie sprawne.

    Akt 5. Rozwiązanie.
    Niestety w placówce nie ma tokenów sprzętowych, nic to, decyduję się na
    tokenGSM. Jednak nie tak prędko, błąd z dnia poprzedniego nie został
    naprawiony. Nie mogą przyznać mi dostępu do WWW. Po konsultacji z helpdeskiem
    dostaję informację, że w najbliższą sobotę będzie wgrywane uaktualnienie
    systemu, więc może wtedy coś się zmieni. Ale może nie...
    Jako, że podczas 5 wizyt w różnych placówkach nie udaje mi się uzyskać w pełni
    działającego konta - rozwiązuję umowę.

    Podsumowując - syf, kiła i mogiła. Na infolinii nie można uzyskać informacji
    czy konkretna placówka dysponuje kompletem koperta z hasłem+token sprzętowy.
    Pracownicy placówek oszukują, mówiąc, że coś się stanie, a to coś się nie
    dzieje :) W placówkach nie można NIC zrobić pomiędzy 19 a 19:30. Helpdesk nie
    wie czy, i kiedy błąd systemu zostanie naprawiony.

    Może dobrze się stało, że nie powierzyłem swoich pieniędzy tej instytucji?

    Chęć zmiany konta nadal jest. Na szort liście mam jeszcze Dobre Konto
    (Millennium) i Konto z podwyżką (BGŻ). Która z w/w ofert jest fajniejsza?
    Zależy mi na dobrym WWW (sprawnym i bezawaryjnym), dodatkowych bonusach, braku
    ukrytych dziwnych opłat, ogólnej niezawodności rachunku. Nielimitowane
    przelewy pomiędzy kontem oszczędnościowym a ROR sobie daruję :)

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1