-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
ail
From: "witrak()" <w...@h...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Eurobank - niezawodność systemu online.
Date: Tue, 31 Jan 2012 12:25:24 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 91
Message-ID: <jg8iv4$uh1$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <jfcm6l$rat$1@inews.gazeta.pl> <jg7256$goe$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1328008996 31265 194.8.46.11 (31 Jan 2012 11:23:16 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Jan 2012 11:23:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
Thunderbird/9.0.1
In-Reply-To: <jg7256$goe$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:566124
[ ukryj nagłówki ]<a...@g...pl> wrote on 2012-01-30_22:30
> Eurobank jest do dupy! Czyli dramat w pięciu aktach :)
Sądząc po tym, co piszesz, to raczej Ty jesteś d...
> Akt 1.
> Moje stare konto nie zamknęło się przez 1,5 roku z powodu kilku groszy na
> saldzie. Nowego nie mogę otworzyć dopóki stare konto się nie zamknie. Wypłacić
> podczas wizyty w placówce nie mogłem, bo eurobank nie prowadzi obsługi kasowej
> w weekendy.
I to jest wina banku ? Zabałaganiłeś i jeszcze masz pretensje ?
Normalnie każdy rozwiązując umowę pdaje konto na które bank musi
przelać saldo zamknięcia (i wtedy jest to za darmo).
A tu pretensje, że nie ma pełnej obsługi w weekend ? Trzeba było
spróbować w innym banku - od drzwi byś się odbił ;-)
[Choś nie przeczę, brak łatwo dostępnej informacji, że kasy w
soboty nieczynne, jest wkurzający.]
> Akt 2.
> Definitywne zamknięcie starego konta - wypłata kilku groszy. Nowego nie udaje
> mi się otworzyć, bo w placówce nie ma kopert z hasłami jednorazowymi do
> bankowości elektronicznej.
Nie ma obowiązku uzyskiwania dostępu do konta w tej samej
placówce, gdzie się konto otwiera. Mogłeś załatwić połowę i
zażądać na miejscu informacji gdzie mają koperty i tokeny -
pan/ienka zadzwoniłaby i dowiedziała się, dzięki czemu...
>
> Akt 3.
> Otwarcie nowego konta. Niestety pani ekspedientka zapomniała uprzedzić mnie,
> że nie ma ani haseł jednorazowych ani tokenów. W celu uruchomienia dostępu
> online zostaję wysłany do innej placówki.
...nie traciłbyś czasu w placówce, gdzie nie ma tokenów i kopert.
>
> Akt 4.
> W innej placówce okazuje się, że mają komplet potrzebnych "gadżetów" ale
> system odmawia przyznania mi dostępu do konta przez WWW (błąd aplikacji).
> Zgłoszenie zostaje zdeponowane u informatyków, ja dostaję zapewnienie, że
> następnego dnia wszystko będzie sprawne.
No cóż, domyślam się, że to skutek małego odstępu czasowego od
likwidacji starego konta - czyszczenie systemu on-line z
informacji o zlikwidowanych kontach na pewno nie jest robione
on-line, a podejrzewam, że w najlepszym razie w cyklu dziennym,
jeśli nie tygodniowym.
Niemniej jednak numer konta już miałeś i zlecenia przelewu na nie
mogłeś zrobić, zdefiniować w okienku odbiorców/przelewy wzorcowe a
operacje wychodzące zlecić po wpływie kasy przy okazji kolejnej
wizyty - za darmo.
> Akt 5. Rozwiązanie.
> Niestety w placówce nie ma tokenów sprzętowych, nic to, decyduję się na
> tokenGSM. Jednak nie tak prędko, błąd z dnia poprzedniego nie został
> naprawiony. Nie mogą przyznać mi dostępu do WWW. Po konsultacji z helpdeskiem
> dostaję informację, że w najbliższą sobotę będzie wgrywane uaktualnienie
> systemu, więc może wtedy coś się zmieni. Ale może nie...
> Jako, że podczas 5 wizyt w różnych placówkach nie udaje mi się uzyskać w pełni
> działającego konta - rozwiązuję umowę.
Z tych co najmniej dwie były skutkiem: małego obycia z bankami ?
roztargnienia/bałaganiarstwa ? pośpiechu (o którym mawiają, że
potrzebny tylko przy łapaniu pcheł) i załatwiania w ostatniej
chwili (wpadałeś otwierać konto 5 minut przed zamknięciem placówki) ?
> Podsumowując - syf, kiła i mogiła. Na infolinii nie można uzyskać informacji
> czy konkretna placówka dysponuje kompletem koperta z hasłem+token sprzętowy.
LOL! Byłeś w placówce nieodpowiednio zaopatrzonej i nie potrafiłeś
wyegzekwować tej informacji ?!?
> Pracownicy placówek oszukują, mówiąc, że coś się stanie, a to coś się nie
> dzieje :) W placówkach nie można NIC zrobić pomiędzy 19 a 19:30. Helpdesk nie
> wie czy, i kiedy błąd systemu zostanie naprawiony.
Pokaż bank, w którym wiedzą... :-)
> Może dobrze się stało, że nie powierzyłem swoich pieniędzy tej instytucji?
Obawiam się, że nie powinieneś powierzać pieniędzy żadnemu bankowi
:-) Ale i w skarpecie mogą Ci gdzieś zawieruszyć, albo zrobi się
supeł i co wtedy? :-)
Pozdr.
witrak()
Następne wpisy z tego wątku
- 31.01.12 12:43 MK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Awaria BNP Paribas
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby