eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - niezawodność systemu online.Re: Eurobank - niezawodność systemu online.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - niezawodność systemu online.
    Date: Tue, 31 Jan 2012 13:43:36 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <jg8nne$9hu$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <jfcm6l$rat$1@inews.gazeta.pl> <jg7256$goe$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.125.56.75
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1328013870 9790 188.125.56.75 (31 Jan 2012 12:44:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Jan 2012 12:44:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:566139
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jg7256$goe$1@inews.gazeta.pl...
    > Eurobank jest do dupy! Czyli dramat w pięciu aktach :)
    >
    > Akt 1.
    > Moje stare konto nie zamknęło się przez 1,5 roku z powodu kilku groszy na
    > saldzie. Nowego nie mogę otworzyć dopóki stare konto się nie zamknie.
    > Wypłacić
    > podczas wizyty w placówce nie mogłem, bo eurobank nie prowadzi obsługi
    > kasowej
    > w weekendy.
    >

    BYlo reaktywowac stare konto :).

    >
    > Akt 5. Rozwiązanie.
    > Niestety w placówce nie ma tokenów sprzętowych, nic to, decyduję się na
    > tokenGSM. Jednak nie tak prędko, błąd z dnia poprzedniego nie został
    > naprawiony. Nie mogą przyznać mi dostępu do WWW. Po konsultacji z
    > helpdeskiem
    > dostaję informację, że w najbliższą sobotę będzie wgrywane uaktualnienie
    > systemu, więc może wtedy coś się zmieni. Ale może nie...

    Tez mialem taki problem przy ponownym otwieraniu rachunku. W jednej placowce
    przez tydzien nie mogli sobie dac rady mimo kontaktow z supportem. W drugiej
    zalatwiono to w ciagu 5 minut... okazalo sie, ze dostep do przez www do
    starego rachunku nie zostal dezaktywowany. Musialem podpisac dyspozycje
    dezaktywacji do rachunku zamknietego 2 lata temu, po chwili otrzymalem nowy
    dostep.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1