  • Data: 2009-07-02 11:00:16
    Temat: Re: Eurobank - odwołanie zlecenia
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 2 Jul 2009 12:47:10 +0200, Szymon napisał(a):

    > I już wiem, że jej nie uwzględnią. Mnie natomiast troszkę przerażają
    > procedury obsługi tego rachunku.

    Nie jest tak źle. W miarę trzymają się regulaminu a on długi nie jest. No i
    Regulamin i TOiP dają się przeczytać bez problemu w całości, nie to co w
    Multi czy Pekao. Powinni poprawić komunikację, czyli informowanie o
    zmianach itp. ale nie jest źle.

    > Chyba jednak jako skarbonka jest najlepszy.

    Ja aktualnie używam jako podstawowego, ale ja mam niewielkie wymagania
    odnośnie ROR. Nie potrzebuję PZ, przelewów walutowych i linii kredytowej.
    Jak będe potrzebował to przeniosę się gdzies indziej (Czyta grupę ktoś z
    Eurobanku? To są podstawowe produkty do dorobienia :)).

    --
    Kojer