  • Data: 2009-02-27 08:10:09
    Temat: Re: Eurobank - oplata za zerwanie lokaty
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lut, 09:02, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Zmiennych nie ruszyli :).
    > Sta e do 6 miesi cy z 7% na 6%, od 6 miesi cy z 6% na 5,5%

    Ja i tak korzystam z odnawialnych tygodniowych, ktore koncze zmieniac
    sposob zakonczenia.
    Do tego podreczne konta oszczednosciowe ....i jest o wiele zabawniej
    niz wtedy, gdy byl jeden wysoko oprocentowany worek :))

    Jak dla mnie, robia sie "numero uno " jesli chodzi o lokaty i konta
    oszczednosciowe dla plebsu i leniwych (tj nie majacych wysokich
    oszczednosci lub majacych ale nie zawracajacych sobie glowy
    negocjacjami stawek indywidualnych)

    Jesli doloza do kont jeszcze obsluge polecen zaplaty i Billixu, tani
    niskooprocentowany kredyt odnawialny w koncie w oparciu o wplywy,
    przelewy internetowe zagranice, - to wykosza wiele innych bankow.