    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Date: Tue, 16 Mar 2010 09:51:08 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 22:40:50 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Moje jest, do niedawna miałem tylko je (reszte pozamykałem) + nieużywane
    > w mbanku. Jak rozumiem twoim głównym jest Alior?

    Tak Alior. Ma lepiej dopracowane przelewy z datą przyszłą, lepiej to
    widać, lepiej się tym zarządza.

    > Nie robię przelewów w nocy, a jak już robię to akurat nie muszę widzieć
    > zmian, wązne by rano było ok.

    No właśnie a ja często jak robię opłaty etc to właśnie wieczorem ale
    częściej w okolicach północy.

    > Też od niedawna mam, używam KK, mocnooszczędzających i automatycznej
    > spłaty KK z nich. Na razie się sprawdza ale nie wymagam zbyt wiele. No i
    > w porównaniu do tego co było półtora roku temu to zdecydowanie się
    > poprawiło, w EB w zasadzie stagnacja od wprowadzenia rachunków
    > oszczędnościowych.

    No ja się chyba też delikatnie teraz na Polbank przestawię a EB jak tak
    dalej pójdzie to skasuje i tyle.

    > Całkiem niedawno było, że podobno nie musi aczkolwiek moje testy
    > dowodziły czego innego.

    No wiem, coś tam czytałem. Ja jednak z kilku moich prób zawsze miałem ten
    same efekt czyli przelew nie poszedł, bo najpierw chciał puścić
    zewnętrzne a później wewnętrzne, co jest już totalny kuriozum!

    > Nie demonizowłabym. Tak btw to podają gdzieś oficjalnie godziny
    > wysyłania i księgowania eliksirów?

    Ja nie demonizuje, to tylko prosta kalkulacja - skoro klika razy nie
    wyszła sesją na którą się zdążyło zlecić, to i może nie wyjść tego dnia
    na który się zdążyło zlecić. IMO nie można tego teraz całkowicie
    wykluczyć.

    --
    xbartx