eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - reklamacja karcianaRe: Eurobank - reklamacja karciana
  • Data: 2010-02-04 20:23:26
    Temat: Re: Eurobank - reklamacja karciana
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):
    > ale co tak naprawde sie stalo? dlaczego chcesz reklamowac transakcje?

    Kupiłem bilety w biurze podróży, później anulowałem i mieli mi oddać za nie
    (taryfa na to pozwalała). Najpierw tłumaczyli się awarią systemu, później
    napisali że są w stanie upadłości i po zwrot mam się zgłaszać do linii
    lotniczej lub banku. Linia nie chce ze mną rozmawiać (no i ma rację bo to
    biuro w tym wypadku musi dokonać zwrotu na kartę) więc bank to ostatnia szansa.

    Taką samą reklamację złożyłem w Citi, bez szemrania wysłali dokumenty do podpisu.

    --
    Sinus


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1