eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - reklamacja karcianaRe: Eurobank - reklamacja karciana
  • Data: 2010-02-04 20:36:49
    Temat: Re: Eurobank - reklamacja karciana
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Kupiłem bilety w biurze podróży, później anulowałem i mieli mi oddać za nie
    > (taryfa na to pozwalała). Najpierw tłumaczyli się awarią systemu, później
    > napisali że są w stanie upadłości i po zwrot mam się zgłaszać do linii
    > lotniczej lub banku. Linia nie chce ze mną rozmawiać (no i ma rację bo to
    > biuro w tym wypadku musi dokonać zwrotu na kartę) więc bank to ostatnia szansa.
    >
    > Taką samą reklamację złożyłem w Citi, bez szemrania wysłali dokumenty do podpisu.
    >
    kiepska sprawa skoro nawet bank umywa ręce, ale spróbuj zgłosić temat do
    VISY...

    karty Citi czasem wychodzą drożej, ale w takich sytuacjach ich obsluga
    jest bezkonkurencyjna...


    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1