  • Data: 2009-02-25 11:38:12
    Temat: Re: Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 25, 12:02 pm, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Mnie też, na dodatek to co za różnica czy da mu swoją kartę
    > spersonalizowaną czy niespersonalizowaną? :)
    >
    > --
    > Kojer

    A czym sie to rozni od sytuacji, w ktorej zamiast wplacac kase dalby
    ja do reki prezydentowi a ten wplacil ja sam w tym wplatomacie? :)

    Brak zrodla wplaty nie jest jednoznaczny z wypraniem kasy.

    Wypranie kasy nie polega na ukryciu jej pochodzenia tylko na wykazaniu
    legalnego jej pochodzenia.

    Samo ukrycie zrodla pochodzenia moze co najwyzej wzbudzic wieksze
    podejzenia - bo pojawia sie pytanie: skad masz kase misku? Musimy to
    sprawdzic. A wyprana kasa to kasa wygladajaca na zarobiona legalnie.
    Otwierasz punkt uslugowy, np wrozenie z reki. Pies z kulawa lapa tam
    nie zaglada, ale ty wykazujesz ogromne dochody. Kase masz lewa i tak
    ja legalizujesz, placisz podatek i juz :) Jeszcze lepiej jest z
    automatem bo podatek jest ryczaltem od maszyny :D